Velkommen til nye «beta testere» av Norsk Bobilforenings sitt Forum

Hei

Takk for at dere har vist interesse for forumet.

Vi i teknisk komité har laget en mal på hvordan vi tenker oss at forumet bør være.

Vi tar sikte på å publisere forumet for alle medlemmer på nyåret.

I mellomtiden har vi invitert noen medlemmer som vi håper kan komme med innspill til å gjøre forumet enda bedre. Fint om dere kan komme med synspunkter og ønsker i denne tråden for eksempel.

Bruk litt tid til å bla rundt å gjøre dere kjent med hvordan dere navigerer rundt og leser innlegg osv. Forumet er kompitabelt med smarttelefon / nettbrett og PC. Men skjermbildene kan være litt forskjellige.

Les også hvordan man legger inn bilder, vedlegg og lenker i forumet.

Husk også at hvis det er spesielle diskusjoner du ønsker å følge kan du merke disse og få varsling når det skjer noe på tråden.

Forumet vil ha flere moderatorer som vil passe på at tråder blir ryddige og oversiktlige.

Et forum blir kun levende hvis det blir brukt. Vær derfor frimodig. Post innlegg og si hva du tenker om forumet og kom med innspill.

Steinar 11612

Kommentarer

  • Jeg har ikke blitt invitert som betatester, men da jeg leste om forumet i siste utgave av medlemsbladet måtte jeg bare prøve å registrere meg! Har savnet et norsk bobilforum, og håper dette forumet viser seg å bli et levende et med masse aktive brukere!

    Har allerede foreslått å lage en "Presentasjonstråd" for medlemmene, men hva med å også ha litt flere muligheter i selve brukerprofilen? Selvfølgelig helt valgfritt å fylle ut, men man kan jo ha felter for f.eks hjemmeside/blogg (hvis man har en), fødselsdato, interesser m.m. Bare et forslag. 🙂

  • Takk for innspill😀

    Jeg må sjekke hvilke muligheter det er for det og komme tilbake til deg.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.