På tur

Er nå på Sverigetur

Dette var resultatet når jeg tok bilde med kamera som tydeligvis skal gå, men ikke gikk.

Har litt problemer med forumet på tlf og har kanskje noe med dette å gjøre også?

Kommentarer

  • Samme problem med bilder her så det er nok ikke din tlf. Tor.

    Håper support kommer med en bedre løsning her. Venter på tilbakemelding derifra.

  • Ser feilmeldingen ikke kom med i posten, men stor rosa firkant med kode 400 kom opp hos meg før posting. Ga forum tillatelse til kamera.

    Dette er en testpost som selvsagt slettes seinere.

    Det kom en Orange feilmelding når jeg prøvde filvedlegg og samme alternativer kommer opp på knappene bilde og fil. Kamera, filer

    Prøver nå og legge til bilde fra tlf

    Det gikk men fant ikke bilde jeg tok med forumet og det finner jeg ikke i galleriet heller.

    Her er ihvertfall bilde av status på strøm og gass på start av turen 0 gass og nok strøm.

    Så får jeg se om jeg finner ut og legge ut nytatte bilder

  • Da har vi stoppet for natta på en plass nære E18 med en fin utsikt

    Ble ikke noe bilde av plassen da det ikke er mulig å legge inn bilder mye over 2Mb dette var på 2,06

    Så da avsluttes denne tråden, men det gikk greit å ta bilder først og hente dem i galleriet, men ikke ta bilder med forumet og ikke godt å si hvor de bildene er. Finner dem ikke på tlf./gslleriet

  • TorH114
    redigerte oktober 2022

    Ble ikke slutt på denne testråden allikevel for det var ikke så mye jobb å minske bildene med programmet som lå i galleriet på tlf.

    Dette er stedet

    Utsikt fra bilen

    Grensehandel før turen i vær som det har hvert mye av

    Så med å redusere bildene med 60% gikk bildene greit inn og er nå på under 1 Mb.

    Gjør dette på tlf. og nå er grensesnittet greit på tlf for meg også, men må legge tlf. for å kunne lese alt i oversikten.

    Ellers er det jo også mulighet for å merke tråder og bli varslet på epost når noen poster. Er også grei oversikt når man logger på og man kan se flere steder om det er kommet nye poster siden sist en var pålogget.

    Så dette blir bedre og bedre 😉

    Nå er det slutt på denne testtråden og blir slettet om en stund.

  • Nå er det rettet Steinar. Fungerer helt topp på tlf nå. Godt jobba

    Prøver litt i en annen tråd nå

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.