Skip to content

Hva er problemet til Nortrip?

Jeg trodde jeg hadde et aktivt abonnement etter å ha brukt medlemstilbudet fra 2023-2024, og fikk også tilsendt boka for 2024. De lager ingen app til min Windows Phone, så jeg må enten bruke boka eller dra med meg et digert nettbrett. Stor var overraskelsen da jeg nå nettopp fyrte opp nettbrettet for å logge inn i appen, og får beskjed om at nei, du er ikke registrert som bruker.

OK, jeg går inn på minside.periode.no som håndterte fornyelsen, og der står det klart og tydelig:

Påbegynt: 11. nov. 2023, Terminert 01. jan. 2024, 449 kr per år.

WTF tenker jeg, og går inn på nortrip.no for å sende dem en forespørsel, men det er jo ingen mulighet for å kontakte dem overhodet! Null kontaktinfo og heller ikke noe kontaktskjema, for et jævla møkkafirma (pardon my French)!

Aldri mer Nortrip på meg.

Kommentarer

• redigerte desember 2024

De er på FB og Insta ser jeg. Men der er nok ikke du?

Jeg var med et år men vertene ble ikke brukt mer enn en gang av oss. Så da måtte vi prioritere.

God Jul🎄

• Nei, jeg er ikke det, og jeg skjønner heller ikke hvorfor man må inn på FB eller Instagram for å søke opp kontaktinfo når de har egen hjemmeside. Selv om FB-siden deres i utgangspunktet ser ut til å være åpen for alle får man ikke scrollet mer enn 5 innlegg nedover før man må logge inn for å lese mer.

Jeg har kjøpt Nortrip-abonnement hvert år siden de begynte. Har aldri benyttet meg av det, men til 4-500 kroner i året tenkte jeg det var en relativt liten kostnad for en kjekk løsning å ha i bakhånd. Men nå gidder jeg ikke mer.

Fortsatt god jul ja! :-)

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.